BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 11, 2011

CUTI SEM AKU..

Mesti korang terbayang alangkah bestnya cuti sem..bolehlah balik tgok mak ayah,jumpa adik beradik..aku pada mulanya menyangka bestla jgak cuti sem ni..nila time aku nk jmpa ngan kawan2 lama pun..tp alangkah terkezutnya aku bila taw cuti sem 5 hari ja..(cuti sem pa 5 hari,,haduss)..tp tkpala,jnji ada cuti gak..

Aku paling sedih n ksian ngan mak aku..dia pnyala lama x jmpa n peluk cium aku..last2 aku balik sehari ja di rumah n smpatla tdoq smalam di rumah..sbab esok tu aku kna kembali bertugas di tempat aku jadi imam tu..tp alhamdulillah mak aku paham n benarkan aku balik..aku klau mak aku kata x prlu balik aku mmg x balik pun..hehee..

Dan bila aku kt penang plak,kesian kepada mak aku tu bertukar mnjadi kesian pd aku..apalah nasib aku terpaksa bermalam seorang diri di hostel tanpa ada sorang pun kerana smua dh balik kampung..tp nk wt cmna,dh tanggungjawab,terpaksala..nsib baikla ada makhluk2 lain yg sudi temankan..tq u all..hahahaa..



Share/Bookmark

0 comments:

Post a Comment